Reklamacje i zwroty

Nasze studio dostarcza oryginalne i wysokiej jakości produkty z wykorzystaniem technologii HP Latex.

Na gotowe wyroby posiadamy wszystkie niezbędne atesty.

Dajemy 100% gwarancji jakości naszych produktów.

Zależy nam na tym, abyś był zadowolony z efektu końcowego i współpracy z nami!

Gwarancja jakości

W przypadku, gdy otrzymane zamówienie okazało się nie takie, jakie planowałeś – skontaktuj się z nami, a my postaramy się znaleźć dla Ciebie rozwiązanie.

Wymiana lub zwrot zamówienia

Jak można wymienić lub zwrócić fototapetę:

Wymiana lub zwrot fototapety jest możliwy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu towaru. Aby skorzystać z tej opcji, upewnij się, że produkt nie był używany i nie ma na nim śladów użytkowania, brak pęknięć, plam, zadrapania itp.

W przypadku wykrycia nieodpowiedniej jakości produktu będziemy w stanie szybko zrozumieć i znaleźć dla Ciebie rozwiązanie. Zwrot lub wymiana są możliwe w następujących sytuacjach:

Złożyć wniosek o zwrot towaru można, kontaktując się z naszym menedżerem telefonicznie lub pisząc do nas na e-mail studio@mojatapeta.pl.

Zdarzają się przypadki, kiedy jesteśmy zmuszeni odmówić zwrotu lub wymiany:

Jak można dokonać wymiany lub zwrotu

Akceptujemy zwrot/wymianę tapety w nowym i niewykorzystanym stanie, w oryginalnym opakowaniu. Po otrzymaniu towaru na wymianę / zwrot nasi pracownicy sprawdzą stan fototapety pod kątem kontroli jakości w ciągu 2-5 dni roboczych. Po sprawdzeniu stanu tapety, zrobimy zwrot pieniędzy lub wymianę na inną fototapetę w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku zwrotu pieniędzy za produkt nie ponosimy kosztów wysyłki. O konieczności zwrotu fototapety powiadomi menedżer.

Istotne szczegóły, które nie należą do wady, ale są cechą produktu:

Uwaga!

Do wad technicznych nie odnoszą się różnice w kolorze, przewidziane podczas użytkowania i odtwarzania obrazu na różnego rodzaju sprzętu – monitor komputerowy, telefon, tablet. Reklamacje po naklejeniu fototapety nie są akceptowane.