Reklamacje i zwroty
Nasze studio dostarcza oryginalne i wysokiej jakości produkty z wykorzystaniem technologii HP Latex.
Na gotowe wyroby posiadamy wszystkie niezbędne atesty.
Dajemy 100% gwarancji jakości naszych produktów.
Zależy nam na tym, abyś był zadowolony z efektu końcowego i współpracy z nami!
W przypadku, gdy otrzymane zamówienie okazało się nie takie, jakie planowałeś – skontaktuj się z nami, a my postaramy się znaleźć dla Ciebie rozwiązanie.
Wymiana lub zwrot zamówienia
Jak można wymienić lub zwrócić fototapetę:
Wymiana lub zwrot fototapety jest możliwy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu towaru. Aby skorzystać z tej opcji, upewnij się, że produkt nie był używany i nie ma na nim śladów użytkowania, brak pęknięć, plam, zadrapania itp.
W przypadku wykrycia nieodpowiedniej jakości produktu będziemy w stanie szybko zrozumieć i znaleźć dla Ciebie rozwiązanie. Zwrot lub wymiana są możliwe w następujących sytuacjach:
- produkt został uszkodzony przez przewoźnika podczas dostawy. Przy odbiorze towaru należy sprawdzić integralność opakowania i stan produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy odmówić przyjęcia przesyłki i napisać reklamację do przewoźnika oraz wskazać uszkodzenie. Po wypełnieniu formularza nasz dział kontroli jakości samodzielnie rozwiąże problem z przewoźnikiem, a my będziemy w stanie dostarczyć Ci nowe zamówienie w możliwie najkrótszym czasie
- parametry gotowego produktu nie odpowiadają zatwierdzonej specyfikacji. Daj nam znać, jeśli gotowy produkt nie spełnia zatwierdzonej specyfikacji w jednym lub kilku parametrach, a mianowicie różni się: układem obrazu, szerokością i/lub wysokością (dopuszczalny błąd do 1 cm), wybranym materiałem czy kolorem w stosunku do próby koloru (dopuszczalny błąd do 5%). Szybko znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie.
Złożyć wniosek o zwrot towaru można, kontaktując się z naszym menedżerem telefonicznie lub pisząc do nas na e-mail studio@mojatapeta.pl.
Zdarzają się przypadki, kiedy jesteśmy zmuszeni odmówić zwrotu lub wymiany:
- jeśli towar został uszkodzony nie z winy usługi przewozowej
- towar już był używany – fototapeta została przyklejona
- indywidualne zamówienie, zaprojektowane zgodnie z własnymi wymaganiami, nie podlega zwrotowi lub wymianie
- reklamacja została złozona po 14 dni kalendarzowych od daty zakupu towaru.
Jak można dokonać wymiany lub zwrotu
Akceptujemy zwrot/wymianę tapety w nowym i niewykorzystanym stanie, w oryginalnym opakowaniu. Po otrzymaniu towaru na wymianę / zwrot nasi pracownicy sprawdzą stan fototapety pod kątem kontroli jakości w ciągu 2-5 dni roboczych. Po sprawdzeniu stanu tapety, zrobimy zwrot pieniędzy lub wymianę na inną fototapetę w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku zwrotu pieniędzy za produkt nie ponosimy kosztów wysyłki. O konieczności zwrotu fototapety powiadomi menedżer.
Istotne szczegóły, które nie należą do wady, ale są cechą produktu:
- Dopuszcza się pewne różnice w zakresie kolorów, jasności i kontrastu gotowego produktu oraz układu elektronicznego. Mogą wystąpić różnice spowodowane indywidualnymi ustawieniami monitorów, różnicami w kolorze, temperaturze i rozdzielczości ekranu
- Biorąc pod uwagę właściwości fizyczne różnych materiałów, ostateczne wymiary gotowych produktów mogą odbiegać od zatwierdzonych w specyfikacji, ale nie więcej niż 1 cm w mniejszym kierunku
- Wszystkie obrazy, których używamy, są dokładnie sprawdzane przed produkcją, są profesjonalne i wysokiej jakości. Każdy obraz może mieć określoną stylizację i wykończenie projektu, które mogą być widoczne dopiero po dokładnym przyjrzeniu się
- Proces tworzenia dowolnego zdjęcia polega na dostosowaniu ostrości aparatu na priorytetowych lub pobliskich obiektach, w wyniku czego inne obiekty mogą być nieostre, rozmyte lub w ruchu. Dzięki tym efektom uzyskuje się objętość i realizm fabuły.
- Kompozycje graficzne tworzone są przez autora w określonym stylu, z dodatkiem różnych elementów: spękań, kresek, plam, rozmytych elementów, nałożenia detali itp.
- Wszystkie detale przedstawione na ilustracjach graficznych są częścią składową i zamysłem autora.
Uwaga!
Do wad technicznych nie odnoszą się różnice w kolorze, przewidziane podczas użytkowania i odtwarzania obrazu na różnego rodzaju sprzętu – monitor komputerowy, telefon, tablet. Reklamacje po naklejeniu fototapety nie są akceptowane.